IS420UCSCS2A GE Mark VIeS Controller di sicurezza

Marca: GE

Articulu No: IS420UCSCS2A

Prezzu unità: 999 $

Cundizione: Novu è originale

Garanzia di qualità: 1 annu

Pagamentu: T / T è Western Union

Tempu di consegna: 2-3 ghjorni

Portu di spedizione: Cina


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Info generale

Fabricazione GE
Item No IS420UCSCS2A
numeru di l'articulu IS420UCSCS2A
Serie Mark VIe
Origine Stati Uniti (US)
Dimensione 85 * 11 * 110 (mm)
Pesu 1,1 kg
Numero di Tariffa Doganale 85389091
Tipu Controller di sicurità

Dati detallati

GE General Electric Mark VIe
IS420UCSCS2A GE Mark VIeS Controller di sicurezza

U controller UCSC Mark* VIe è Mark VIeS Functional Safety hè un controller compactu, stand-alone chì gestisce a logica di u sistema di cuntrollu specificu di l'applicazione. Pò esse usatu in una gamma diversa di applicazioni, da i picculi controller industriali à e grandi centrali di ciculu cumminatu. U controller UCSC hè un modulu muntatu in basa, senza batterie, senza fan, è senza jumpers di cunfigurazione hardware. Tutta a cunfigurazione hè fatta per mezu di i paràmetri di u software chì ponu esse mudificate è scaricate convenientemente utilizendu l'applicazione di cunfigurazione di u software di a piattaforma di cuntrolli Mark, ToolboxST *, in esecuzione in Microsoft & Windows & sistema operatore. Le contrôleur UCSC communique avec les modules d'E/S (packs d'E/S Mark VIe et Mark VIeS) grâce aux interfaces I/Onetwork (IONet) intégrées.

U controller di sicurezza Mark VIeS, IS420UCSCS2A, hè un controller dual core chì gestisce l'applicazioni di cuntrollu di sicurezza Mark VIeS aduprate per i loops di sicurezza funzionale per ottene capacità SIL 2 è SIL 3. U pruduttu Mark VIeS Safety hè utilizatu da l'operatori chì sò cunniscenze in l'applicazioni di u sistema instrumentatu di sicurezza (SIS) per riduce u risicu in e funzioni di sicurezza. U controller UCSCS2A pò esse cunfiguratu per a ridondanza Simplex, Dual è TMR.

U controller Mark VIe senza sicurezza, IS420UCSCH1B, pò esse interfacciatu cù u sistema di cuntrollu di sicurezza (attraversu u protocolu EGD nantu à u portu Ethernet UDH) cum'è un controller per i loops non-SIF o cum'è una semplice porta di cumunicazione per furnisce dati cù OPC UA Server o
Segnali di feedback Modbus Master, se necessariu da l'applicazione.

Porti Ethernet / Supportu di Comunicazioni di Controller; 3 porti IONet (R/S/T) per cumunicazioni di moduli I/O (simplex, dual, è TMR supportatu); ENET 1 - EGD / UDH cumunicazioni à ToolboxST PC, HMI, controller Gateway UCSCH1B, è prudutti GE PACSystems; Modbus TCP Slave, Lettura solu; Supporta a cumunicazione di u Canale Negru trà altri controller di sicurezza Mark VIeS.

Applicazione
Una applicazione tipica per u GE Mark VIeS in una centrale elettrica puderia implicà l'usu di u sistema per monitorà i parametri critichi di una turbina di gas. U sistema puderia cuntrullà i cicli di start / stop di a turbina, monitorizà u flussu di carburante, a pressione è a temperatura, è attivà sequenze di arrestu d'emergenza in casu di cundizioni anormali per prevene danni o fallimenti catastròfichi.

IS420UCSCS2A GE

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi