Modulu di cuntrollu GE IS420UCSBH3A

Marca: GE

Articulu No: IS420UCSBH3A

Prezzu unità: 999 $

Cundizione: Novu è originale

Garanzia di qualità: 1 annu

Pagamentu: T / T è Western Union

Tempu di consegna: 2-3 ghjorni

Portu di spedizione: Cina


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Info generale

Fabricazione GE
Item No IS420UCSBH3A
numeru di l'articulu IS420UCSBH3A
Serie Mark VIe
Origine Stati Uniti (US)
Dimensione 180 * 180 * 30 (mm)
Pesu 0,8 kg
Numero di Tariffa Doganale 85389091
Tipu Modulu di cuntrollu

 

Dati detallati

Modulu di cuntrollu GE IS420UCSBH3A

L'IS420UCSBH3A hè un modulu di controller UCSB di a serie Mark VIe sviluppatu da GE. I cuntrolli UCSB sò computer autonomi chì eseguenu una logica di sistema di cuntrollu specificu di l'applicazione. I controller UCSB ùn ospitu micca alcuna applicazione I / O, mentri i cuntrolli tradiziunali facenu nantu à u backplane. Ogni controller hè ancu cunnessu à tutte e rete I / O, dendu accessu à tutti i dati di input. A causa di l'architettura hardware è software, se un controller perde u putere per mantenimentu o riparazione, ùn si perde micca punti di input di l'applicazione.

Le contrôleur UCSB installé dans le panneau communique avec les packs d'E/S via l'interface du réseau d'E/S à bord (IONet). I moduli Mark Control I/O è i cuntrolli sò l'unicu dispositivu supportatu da IONet, una reta Ethernet specializata.

Il s'agit d'un module unique qui s'interface avec des paquets d'E/S externes via le connecteur de réseau I/O à bord. U connettore backplane à u latu di u controller hè stata utilizata in generazioni precedenti di sistemi di cuntrollu Speedtronic per creà questi tipi di interfacce.

U modulu hè guidatu da un CPU quad-core è vene preinstallatu cù u software di l'applicazione. U prucessori funziona nantu à u sistema operatore QNX Neutrino, chì hè pensatu per furnisce un funziunamentu in tempu reale, à alta velocità è affidabile.
Questu hè un microprocessore Intel EP80579 cù 256 MB di memoria SDRAM è opera à 1200 MHz. Prima di aghjunghje materiali di spedizione.

U pannellu frontale di stu cumpunente hà parechji LED per a risoluzione di prublemi. U ligame portu è l'attività LED indicanu se un veru ligame Ethernet hè statu stabilitu è ​​se u trafficu hè pocu.

Ci hè ancu un LED di putenza, LED di boot, LED in linea, LED flash, LED DC è LED diagnostic. Ci sò ancu LED è OT da cunsiderà. U LED OT s'illuminerà se si verifica una cundizione di surriscaldamentu. Di genere, u controller hè muntatu nantu à una piastra metallica di pannellu.

U controller UCSBH3 Quad-Core Mark VIe hè statu sviluppatu per applicazioni industriali chì necessitanu alta velocità è alta affidabilità. Contene una grande quantità di software adattatu à u so scopu. U sistema operatore (OS) di cuntrollu multi-tasking in tempu reale hè QNX Neutrino.

Cuncepitu per operà in una larga gamma di temperatura da 0 à 65 ° C, l'IS420UCSBH3A hè adattatu per l'usu in una larga gamma di ambienti industriali. Questa larga gamma di temperatura operativa assicura chì u modulu mantene a so prestazione è affidabilità ancu in cundizioni estremi, da ambienti cuntrullati più freschi à ambienti industriali più caldi.

L'IS420UCSBH3A hè fabricatu da GE à i standard di alta qualità è affidabilità per i quali GE hè rinumatu. A custruzzione robusta di u modulu è e caratteristiche avanzate assicuranu una durabilità à longu andà è un rendimentu coerente, riducendu a necessità di mantenimentu frequente è aumentendu u uptime di u sistema.

In sintesi, u modulu di u sistema di cuntrollu GE IS420UCSBH3A hè una soluzione d'automatizazione industriale versatile è putente. U so processore Intel EP80579 d'alta velocità di 1200 MHz, a tensione d'ingressu flessibile, u supportu per una larga gamma di dimensioni di fili, è una larga gamma di temperatura operativa facenu una scelta ideale per applicazioni industriali esigenti. A so dimensione compatta è a custruzione affidabile aumentanu ancu a so adattabilità per l'integrazione in sistemi di cuntrollu muderni.

U modulu rapprisenta una soluzione affidabile è efficiente chì migliurà u rendiment è l'affidabilità di i sistemi d'automatizazione industriale, assicurendu un cuntrollu ottimale è capacità di trasfurmazioni di dati in un fattore di forma compactu.

IS420UCSBH3A

E dumande frequenti nantu à u pruduttu sò i seguenti:

-Chì hè u IS420UCSBH3A?
L'IS420UCSBH3A hè un modulu di cuntrollu UCSB fabricatu da General Electric, parte di a serie Mark VIe utilizata in sistemi di cuntrollu industriale.

-Chì significanu l'indicatori LED nantu à u pannellu frontale?
L'indicatore OT mostra ambra quandu i cumpunenti interni superanu u limitu cunsigliatu; l'indicatore ON indica u statutu di u prucessu di ricuperazione; l'indicatore DC mostra un verde fermu quandu u controller hè sceltu cum'è u controller di design; l'indicatore ONL hè verde fermu quandu u controller hè in linea è esegue u codice di l'applicazione. Inoltre, ci sò LED di putenza, LED di boot, LED flash, LED diagnostic, etc., chì ponu esse usatu per determinà i diversi stati di u controller.

-Chì protokolli di rete sustene?
U protokollu IEEE 1588 hè utilizatu per sincronizà i pacchetti I/O è l'orologio di u controller in 100 microsecondi attraversu R, S, T IONets, è mandà è riceve dati esterni à a basa di dati di u sistema di cuntrollu di u controller in queste rete.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi