Unità di cunnessione ABB DSTX 170 57160001-ADK

Marca: ABB

Item No: DSTX 170 57160001-ADK

Prezzo unità: 500 $

Cundizione: Novu è originale

Garanzia di qualità: 1 annu

Pagamentu: T / T è Western Union

Tempu di consegna: 2-3 ghjorni

Portu di spedizione: Cina


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Info generale

Fabricazione ABB
Item No DSTX 170
numeru di l'articulu 57160001-ADK
Serie Avanti OCS
Origine Svezia
Dimensione 370 * 60 * 260 (mm)
Pesu 0,3 kg
Numero di Tariffa Doganale 85389091
Tipu
I-O_Module

 

Dati detallati

Unità di cunnessione ABB DSTX 170 57160001-ADK

L'ABB DSTX 170 57160001-ADK hè una unità di cunnessione chì interfaccia cù i sistemi S800 I/O o AC 800M in a cartera di automatizazione industriale ABB. Hè un cumpunente impurtante per cunnette diversi moduli I/O à u backplane di u sistema o à u bus di campu, assicurendu una cumunicazione senza saldatura è u trasferimentu di dati trà i dispositi di campu è i cuntrolli cintrali. U modulu hè tipicamente utilizatu in sistemi di cuntrollu cumplessi chì necessitanu alta affidabilità è opzioni di cunnessione flessibili.

U DSTX 170 57160001-ADK hè utilizzatu cum'è una interfaccia di cunnessione trà un modulu I / O è un controller centrale o rete di cumunicazione. Hè spessu usatu per assicurà a cumunicazione di dati liscia trà i dispusitivi di campu è i sistemi di cuntrollu, cum'è un ponte per u scambiu di signali è infurmazione di cuntrollu.

Supporta a cumunicazione trà diversi moduli I/O è una rete backplane o fieldbus, assicurendu una trasmissione efficiente di segnali digitali è analogichi à un sistema di cuntrollu cintrali. U DSTX 170 hè parti di un sistema I / O modulare chì pò esse integratu in un sistema più grande. Questa modularità significa chì pò esse allargata cù moduli I / O supplementari o cunnessi à altre unità per una scalabilità più grande in l'applicazioni d'automatizazione.

Cum'è unità di cunnessione, u DSTX 170 hè spessu usatu in sistemi basati in fieldbus. Si cunnetta à una rete di bus di campu per facilità a cumunicazione trà u controller è i moduli I/O remoti. Questa funzione hè particularmente impurtante per l'applicazioni à grande scala in u cuntrollu di prucessu o l'automatizazione di a fabricazione, postu chì i dispositi sò spessu distribuiti in una larga zona geografica o in sistemi di cuntrollu multipli.

DSTX 170

E dumande frequenti nantu à u pruduttu sò i seguenti:

-Quali sò e funzioni principali di l'unità di cunnessione DSTX 170?
U DSTX 170 hè adupratu cum'è una interfaccia di cunnessione trà i moduli I/O è un controller centrale o una rete di bus di campu. Assicura chì i segnali da i dispositi di campu sò trasmessi à u sistema cintrali per u monitoraghju, u cuntrollu è u trattamentu di dati.

-U DSTX 170 pò esse usatu cù diversi tipi di moduli I/O?
U DSTX 170 pò esse cunnessu cù diversi tipi di moduli I/O digitali è analogichi in i sistemi ABB S800 I/O è AC 800M, chì permettenu l'integrazione flessibile di diversi dispositi di campu.

-U DSTX 170 hè cumpatibile cù e rete di bus di campu?
U DSTX 170 hè cumpatibile cù una varietà di protokolli fieldbus, facendu adattatu per l'integrazione in sistemi di cuntrollu distribuitu induve parechji dispositi anu bisognu di cumunicà nantu à una reta.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi